VŠEOBECNÉ OBCHODNÉ PODMIENKY
I.
Úvodné ustanovenia
Všeobecné obchodné podmienky Divadla ASTORKA Korzo´90 (ďalej len DAK´90) sa vzťahujú na predaj a postup predaja vstupeniek na divadelné predstavenia DAK´90 a na predstavenia organizované DAK´90 v divadelných priestoroch na Námestí SNP č.33, Bratislava. Upravujú vzťahy medzi klientom – kupujúcim divadelnej vstupenky a DAK´90.
II.
Vstupenky
1. Vstupenka na predstavenia DAK´90 je cenina a potvrdenie umožňujúce jej majiteľovi za
poplatok vstup na predstavenie, na ktoré bola zakúpená.
2. Vstupenka bez kontrolného kupónu alebo inak poškodená je neplatná a jej majiteľovi nebude po predložení takejto vstupenky umožnený vstup na predmetné predstavenie.
3. Pri on-line zakúpenej vstupenke nie je nutná tlač vstupenky, stačí ak kupujúci preukáže na svojom mobile e-mail so vstupenkou, na ktorej sú zreteľné čiarové kódy.
III.
Nákup, predaj, rezervácie vstupeniek
1. Vstupenky na predstavenia DAK´90 a na predstavenia organizované DAK´90 je možné kúpiť osobne v pokladni DAK´90 počas otváracích hodín, ako aj on-line prostredníctvom stránky www.astorka.sk a na stránke www.ticketportal.sk.
2. Vstupenky je možné rezervovať si od 15. dňa v mesiaci na nasledujúci mesiac s výnimkou
divadelných prázdnin na stránke www.astorka.sk, telefonicky na čísle +421 2 544 320 93, e-
mailom na adrese vstupenky.astorka@gmail.com alebo osobne v pokladni DAK´90.
3. Rezerváciou sa klient zaväzuje prevziať si vstupenky do 48 hodín od termínu vytvorenia
rezervácie. Po uplynutí tejto lehoty sa rezervované vstupenky automaticky vracajú do systému a sú k dispozícii v predaji.
4. V prípade, že si klient nevyzdvihne rezervované vstupenky najneskôr 1 hodinu pred plánovaným začiatkom predstavenia, rezervácia vstupeniek sa ruší a predmetné vstupenky budú uvoľnené do voľného predaja.
5. Bezprostredne po zakúpení vstupenky v pokladni DAK´90 je klient povinný prekontrolovať si správnosť uvedených údajov /termín, čas a názov predstavenia/, neskoršie reklamácie nebudú uznané.
6. Klient berie na vedomie, že v pokladni DAK´90 je možná platba platobnými kartami.
7. V pokladni DAK´90 je možná platba kultúrnymi poukazmi vydanými Ministerstvom kultúry SR.
8. DAK´90 odporúča majiteľom vstupeniek informovať sa včas o prípadných zmenách súvisiacich s predstavením, na ktoré majú zakúpenú vstupenku, vrátane prípadného zrušenia predstavenia priamo v pokladni DAK´90 alebo na webovej stránke www.astorka.sk.
9. Majiteľ vstupenky si je vedomý, že falšovanie alebo kopírovanie vstupeniek je v rozpore
s právnymi predpismi.
10. Klient berie na vedomie, že predstavenia DAK´90 sú vhodné pre mládež od 15 rokov
v sprievode dospelej osoby.
IV.
Hromadné objednávky, fakturácie
1. Za hromadnú objednávku sa považuje dopyt nad 10 ks vstupeniek na jedno predstavenie,
- objednávky prijímame najneskôr 14 dní pred predstavením,
- na nákup 10 a viac vstupeniek na 1 predstavenie treba využiť, možnosť rezervácie na telefónnom čísle 0918 716 009 alebo zaslaním objednávky na pokladna@astorka.sk.
2. Všetky doručené objednávky sú záväzné. Úhrada objednávok je možnána základe faktúry alebo v hotovosti do pokladne DAK´90. Úhrada musí prebehnúť najneskôr v deň predstavenia. Ak nedôjde k zmene alebo zrušeniu predstavenia, platobný doklad na vstupenky DAK´90 vystavený na základe záväznej objednávky nie je možné stornovať.
3. Na hromadnú objednávku je možné uplatniť si zľavu:
- študentskú – je potrebné zaslať potvrdenie zo školy, ktoré musí obsahovať názov a adresu školy, podpis a pečiatku školy,
- ZŤP a dôchodcovskú – je potrebné zaslať potvrdenie, ktoré musí obsahovať názov a adresu
združenia, podpis a pečiatku združenia alebo poslať kópie preukazov, ktoré oprávňujú na
poskytnutie zľavy,
V.
Zľavy zo vstupeniek
1. Zákazník má právo uplatniť si zľavu z cien vstupeniek na predstavenia výlučne osobne
v pokladniciach DAK´90, pokiaľ spĺňa podmienky na jej poskytnutie.
2. Pred zakúpením zľavnenej vstupenky je klient povinný preukázať sa príslušným dokladom,
prípadne, ak nie je z predloženého dokladu zrejmé, že ide o osobu oprávnenú na zľavu, aj
kombináciou dokladov (napr. potvrdenie o návšteve školy spolu s občianskym preukazom a pod.). Bez príslušnej legitimácie a preukázania nároku na zľavu, zľavnená vstupenka mu nebude predaná. Na jeden predložený doklad bude vydaná jedna vstupenka. Príslušným dokladom sa rozumie originál týchto dokladov:
- študentský/školský preukaz,
- karta Euro<26, ISIC, ITIC,
- preukaz ZŤP, preukaz ZŤP-S,
- karta SPHERE
Na uplatnenie zľavy pre dôchodcov od 62 rokov stačí platný občiansky preukaz, u ostatných
dôchodcov (poberateľov predčasného starobného dôchodku) je potrebné preukázať sa rozhodnutím Sociálnej poisťovne o priznaní starobného dôchodku, prípadne zľavneným predplateným cestovným lístkom (tzv. električenkou).
3. Zľavy nie je možné kumulovať, kombinovať a spájať navzájom s inými zľavami, ani ich uplatniť na predstavenia so zvýhodneným vstupným (verejné generálky).
4. Zľavy neplatia na predstavenia hosťujúcich divadiel, pokiaľ nie je uvedené inak na webovej stránke divadla alebo na informačných tabuliach v pokladni DAK´90.
VI.
Zásady ochrany osobných údajov
Klient berie na vedomie a súhlasí, že ním zadané kontaktné údaje budú zaznamenané v systéme.
1. Osobné údaje klientov DAK´90 sa spracovávajú len na účely, na ktoré ich klient dobrovoľne poskytol divadlu alebo ktoré sú potrebné na poskytnutie služieb DAK´90 smerom ku klientovi. DAK´90 zhromažďuje len údaje ustanovené v § 10 ods. 3, písm. d) zákona č.122/2013 Z.z. o ochrane osobných údajov.
2. Predmetom spracovania sú výlučne: titul, meno, priezvisko, adresa, e-mail, telefonický kontakt dotknutej osoby, určené výhradne pre potreby evidencie DAK´90 v poštovom a elektronickom styku s dotknutou osobou.
3. Všetci oprávnení zamestnanci divadla, ktorí majú prístup k osobným údajom zákazníkov, musia dodržiavať Zásady ochrany osobných údajov.
VII.
Iné podmienky
1. V prípade zmeny predstavenia má klient možnosť navštíviť náhradné predstavenie.
V prípade akceptácie zmeny klientom sú zakúpené vstupenky platné na náhradné predstavenie. Ak klient v prípade zmeny predstavenia navštívi náhradné predstavenie, nemá nárok na vrátenie vstupného.
2. Ak klient nesúhlasí s titulom náhradného predstavenia a možnosť návštevy náhradného
predstavenia nevyužije, má právo vrátiť nepoužité vstupenky, pričom uhradená cena za predmetnú vstupenku mu bude refundovaná v plnej výške do 3 pracovných dní po plánovanom termíne predstavenia vo vstupenkovej pokladni DAK´90 - vstupenky zakúpené cez pokladňu. Vstupenky zakúpené cez internet budú stornované a vstupné vyplatené cez cinemaware (nie v hotovosti).
3. O vrátenie vstupného výhradne v prípade zrušenia, resp. zmeny predstavenia je potrebné
požiadať osobne v pokladni DAK´90 alebo e-mailom na adresu vstupenky.astorka@gmail.com do 3 pracovných dní po plánovanom termíne predstavenia. Po tomto termíne vstupné nevraciame. Vstupenky je potrebné fyzicky dokladovať alebo poslať na adresu vstupenky.astorka@gmail.com Vstupné formou poštových poukážok vraciame len mimobratislavským klientom, ktorí uviedli doručovaciu adresu s PSČ.
4. V prípade zmeny alebo zrušenia predstavenia z akéhokoľvek dôvodu nemá klient nárok na
náhradu iných výdavkov/nákladov v súvislosti s predstavením, na ktoré si zakúpil vstupenku – najmä doprava do miesta/z miesta podujatia, ubytovanie, strava a pod.
5. Zakúpené vstupenky na predstavenie nie je možné vrátiť ani vymeniť, ani žiadať za zakúpené vstupenky akúkoľvek inú náhradu alebo zľavu (okrem náhrady podľa čl. VI bod 1 – 4 VOP v prípade, že dôjde k zrušeniu predstavenia). Zmena programu DAK´90 je VYHRADENÁ.
6. V prípade straty vstupenky DAK´90 neposkytuje náhradnú vstupenku.
7. Kúpou vstupenky klient berie na vedomie, že:
a) vstup do hľadiska s platnou vstupenkou je umožnený najskôr 15 minút pred začiatkom
predstavenia,
b) vstup do hľadiska po začiatku predstavenia nie je povolený,
c) vstup do hľadiska nebude povolený s batohmi, dáždnikmi a s príručnou batožinou okrem
dámskych kabeliek,
d) vstup do hľadiska nebude povolený osobám v kabátoch, bundách, kožuchoch a v mimoriadne znečistenom odeve,
e) počas predstavenia je zakázaná konzumácia nápojov a jedál, používanie audiovizuálnych
zariadení a mobilných telefónov,
f) fotografovanie a výroba audio- a videozáznamu predstavenia sú prísne zakázané,
g) pred ako aj počas predstavenia nie je dovolené klientovi rušiť predstavenie, jeho priebeh,
účinkujúcich umelcov pri realizácii predstavenia, ako ani rušiť iných návštevníkov, najmä hlasným hovorením, zvonením mobilného telefónu alebo iným rušivým konaním zo strany zákazníka.
7. V prípade nedodržania alebo porušenia horeuvedených podmienok je oprávnený príslušný
zamestnanec DAK´90 alebo osoba poverená zo strany DAK´90 nepustiť klienta na predmetné predstavenie, prípadne v závislosti od závažnosti porušenia mu zamedziť v ďalšom porušovaní týchto podmienok, prípadne ho vyviesť z predstavenia. Týmto nie je dotknutý nárok na náhradu škody, ktorá konaním klienta vznikla.
8. Uvedené obchodné podmienky sú pre klienta záväzné v deň zakúpenia alebo vykonania
rezervácie vstupeniek klientom.
9. Tieto Všeobecné obchodné podmienky sú platné a účinné dňom zverejnenia na webovej stránke DAK´90.
Všeobecné obchodné podmienky pri ONLINE nákupe Úvodné ustanovenia a definície pojmov
Tieto obchodné podmienky pre nákup vstupeniek cez internet (ďalej len „Obchodné podmienky“) platia pri nákupe vstupeniek na filmové, kultúrne a spoločenské alebo aj iné predstavenie
prevádzkované spoločnosťou Divadlo ASTORKA Korzo´90, príspevková organizácia (ďalej len „Prevádzkovateľ“), a to len pri nákupe vstupeniek prostredníctvom internetovej stránky www.astorka.sk
Tieto Obchodné podmienky upravujú vzájomné práva a povinnosti Prevádzkovateľa a kupujúceho (ďalej len „Zákazník“).
„Vstupenka“ je vstupenka zakúpená, a zároveň vytlačená v pokladniach prevádzky prevádzkovaných Prevádzkovateľom (ďalej len „Divadlo“).
„mailTicket“ je vstupenka zakúpená prostredníctvom internetovej stránky www.astorka.sk s unikátnym čiarovým kódom, vytlačená Zákazníkom, alebo vstupenka vo formáte PDF s unikátnym čiarovým kódom predložená Zákazníkom uvádzačovi pred vstupom do Divadla, prostredníctvom prenosného elektronického zariadenia (mobilným telefónom, tabletom a pod.). Vstupenka s unikátnym čiarovým kódom je súčasťou potvrdzujúceho e-mailu, ktorý bude doručený Zákazníkovi vždy po objednaní a úhrade vstupenky cez internetovú stránku www.astorka.sk. Čiarovým kódom sa Zákazník preukáže pred vstupom do sály alebo na konkrétne predstavenie. Možno ho naskenovať z mobilného zariadenia alebo predložiť vo vytlačenej forme.
Kód musí byť čitateľný a nepoškodený. Zákazník preberá zodpovednosť za nešírenie vstupenky, aby tak zabránil jej prípadnému zneužitiu.
Prevádzkovateľ rezervačného a nákupného systému je spoločnosť TicketwareSE, so sídlom Hlavná 23, 91701 Trnava, IČO:48298034, e-mailový kontakt podpora@ticketware.sk, prehlasuje, že platobné služby pre platobné metódy, konkrétne platby pomocou platobných kariet a platby pomocou online bankového prevodu zaisťuje spoločnosť Besteron a.s (ďalej len“Besteron”), sídlo Teslova 20, 82102 Bratislava, IČO:47866233, DIČ:2024127963. Spoločnosť Ticketware SE zabezpečuje predaja vyúčtovanie platieb. Spoločnosť Ticketware SE rieši reklamácie platiteľov kartou v zastúpení za svojich klientov (3.strana)
Besteron poskytuje platobné služby z obchodného aj technického hľadiska a realizuje platobné transakcie na svoj účet a svoje obchodné meno. Prípadné reklamácie a otázky o platobných transakciách môže Platiteľ smerovať priamo na Besteron prostredníctvom telefonickej linky 02/3352 76 75 (po-pia 08 - 17h) alebo pomocou e-mailovej podpory na adrese helpdesk@besteron.sk,či písomne na adresu sídla.
Po potvrdení objednávky má Platiteľ možnosť využiť službu bankového prevodu, ktorá ho presmeruje na internetové bankovníctvo jeho banky. Platiteľ prostredníctvom internet bankingu odošle Platbu. Predávajúci expeduje vstupenky ihneď po prijatí potvrdenia o úhrade od Besteronu.
Citlivé vstupné údaje, ktoré zadáva Platiteľ do systému internetového bankovníctva sú chránené platobnými bránami bánka nedostávajú sa do prostredia tretích strán. Spracovatelia platieb vidia iba informácie o transakcií, ktoré im banka s odoslanou transakciou oznámi.
Používateľ nesmie využívať Rezervačný a nákupný systém spôsobom, ktorý by mohol znížiť jeho hodnotu a/alebo poškodiť, upraviť, znemožniť, preťažiť alebo zhoršiť funkciu časti a/alebo celku Rezervačného a nákupného systému, či infraštruktúry Poskytovateľa zahŕňajúcej akékoľvek pasívne a/alebo aktívne prvky infraštruktúry a/alebo sieťové zariadenia, či servery. Používatel nesmie zneužívať, blokovať, modifikovať alebo inak meniť akúkoľvek časť Rezervačného anákupného systému, alebo sa len pokúsiť narušiť stabilitu, chod alebo dáta Rezervačného anákupného systému. Prevádzkovateľ nenesie zodpovednosť za prípadné neoprávnené zásahytretíchosôb, v dôsledku čohotieto osoby neoprávnene získajúprístup k osobným údajom používateľa a/alebo k jeho používateľskému účtu a/alebo k príslušnej databáze poskytovateľa tietoú daje použijú, využijú, zneužijú alebo sprístupnia tieto údaje tretím osobám. Akékoľvek vyššie uvedené činnosti môžu byť trestné.
„Orgán dohľadu“ je Slovenská obchodná inšpekcia so sídlom Prievozská 32, 82799 Bratislava 27, Slovenská republika (www.soi.sk).
Zákazník súhlasí s týmito Obchodnými podmienkami, ktoré sú pre obe strany záväzné. V prípade potreby môže Zákazník kontaktovať Prevádzkovateľ a prostredníctvom e-mailu podpora@ticketware.sk
Spôsob zakúpenia a doručenia vstupenky
Zákazník si môže zakúpiť elektronicku vstupenku (dalej len mailTicket) na konkrétne predstavenie prostredníctvom našej internetovej stránky www.astorka.sk po výbere mesta, predstavenia a času s presmerovaním na internetovú stránku system.cinemaware.eu a zaplatiť za mailTicket cenu vstupenky, podľa vytvorenej objednávky prostredníctvom služby Besteron.
mailTicket je možné zakúpiť najneskôr 30 minút pred začiatkom požadovaného predstaveniauvedenéhovprogrameDivadla.NeskôrsiZákazníkmôžekúpiťvpokladnidivadlaibaVstupenkyna neobsadené miesta.
PovýbereaoznačeníkonkrétnehopredstaveniaZákazníkoznačípočetdospelýchapočet
zľavnených mailTicketov, zvolí miesto a druh (obyčajný, Deti, študenti, seniori, ZŤP) a sedadlovstupenky,Zákazníkpokračujekukrokuzaplatiťonline.ZákazníkovisazároveňzobrazícelkovákúpnacenamailTicket, ktorúje popotvrdeníObjednávky vkroku „ZAPLATIŤONLINE”(s
povinnosťouplatby)povinnýuhradiť.UvedenákúpnacenajeaktuálnoucenoupreobjednanémailTicket a je cenou konečnou, t.j. vrátane DPH a prípadných poskytnutých zliav. Zákazníkvyjadrí súhlas s obchodnými podmienkami.
PopotvrdeníobjednávkymailTicketvkroku„ZAPLATIŤONLINE“jeZákazníkpresmerovanýdozabezpečenejplatobnejbrányBesteron,prostredníctvomktorejvykonáúhradu.Úhraduje
potrebnévykonaťvčasovomlimitedo15minút,ktorýsaodpočítavaodokamihuzačatiaprocesuplatby presmerovaním na platobnú bránu. Po vypršaní časového limitu 15 minút nebude začatáobjednávkadokončená.
Po uskutočnení úspešnej platby prostredníctvom zabezpečenej platobnej brány Besteron včasovom limite 15 minút bude Zákazník opäť presmerovaný na internetovú stránkusystem.cinemaware.euprevygenerovanieazobrazeniemailTicket.Objednávkabudeúspešnedokončená len v prípade, ak Zákazník vyčká na presmerovanie na internetové stránkysystem.cinemaware.euazobrazísamujehomailTicketnaobrazovke.Následnemubude
doručenýmailTicketnasprávnezadanýafunkčnýemail.Vprípade,akZákazníknevyčkánapresmerovanie a nezadal správny a funkčný email pre doručenie mailTicket, Prevádzkovateľnenesie zodpovednosť za nedokončenie objednávky a Zákazník si musí uplatniť reklamáciurealizovanejúhrady v banke.
PorealizovaníúhradykúpnejcenymailTicketaúspešnomdokončeníobjednávkybudeZákazníkoviodoslaný potvrdzujúci e-mail na ním zadanú platnú a funkčnú e- mailovú adresu, ktorý obsahujeunikátny čiarový kód a variabilný symbol a platný mailTicket vo formáte PDF oprávňujúci na vstupdosály(slúžiakovstupenka).Pre daňovéúčely,slúžimailTicketakodaňový doklad.
Platbajezrealizovanáibavtedy,akZákazníkdostaneodPrevádzkovateľapotvrdenieozaplatenípodľapredchádzajúceho bodu správou nae - mailovú adresu zadanúv objednávke.
Unikátny čiarový kód v mailTicket je platný iba raz, tzn. že pri akomkoľvek ďalšom predloženíčiarovéhokódusanataktopredloženýmailTicketnebudeprihliadaťanajehozákladenebudepovolenývstupdokinosály,atobezohľadunato,ktovyššieuvedenýmailTicketpredloží.
Zákazníkjepovinný,pokiaľsiuplatňujenároknaposkytnutiezľavnenéhovstupného,preukázaťoprávnenosťnároku na zľavnenýmailTicket pred vstupom dokinosály predložením platného
dokladu,ktoráoprávňujedržiteľakzľave.Kumuláciajednotlivýchzliavniejemožná.Vprípade,žeZákazník nepreukáže nárok na zľavnený mailTicket, bude mailTicket považovaný za neplatný,nepovolísa vstup dokinosály a nevzniknenárok na vrátenie zaplatenejceny mailTicket.
Prevádzkovateľposkytujemožnosťdoplateniarozdieluvcenesozľavnenejvstupenkynacenuzadospelého,čo môže urobiťzákazník v pokladni kina.Zľavneným vstupným sa naúčely týchto
Obchodnýchpodmienokpovažujeibavstupné podľaplatnéhocenníka.
Odstúpenie od zmluvy
PredajmailTicketovnafilmovéainépredstaveniesapovažujezazmluvusúvisiacusposkytovanímslužiebsúvisiacichs činnosťamivrámci voľnéhočasu,podľa ktorejsaPrevádzkovateľ zaväzuje
poskytnúťtietoslužbyvdohodnutomčasealebovdohodnutejlehoteaztohodôvoduZákazníknemôže,v zmysle §7 ods. 6písm. k) zák.č. 102/2014 Z.z.o ochrane spotrebiteľa pripredaji
tovaru alebo poskytovaní služieb na základe zmluvy uzavretej na diaľku alebo zmluvy uzavretejmimoprevádzkovýchpriestorovpredávajúcehoaozmeneadoplneníniektorýchzákonovvzneníneskoršíchpredpisov, odstúpiťod zmluvy.
Reklamácie
Prevádzkovateľ zodpovedá za vady poskytovanej služby, prípadne predávaného tovaru podľaustanovenípríslušnýchprávnychpredpisov,najmäustanovenia§420anasl.zákonač.40/1964Zb.Občiansky zákonníkv znení neskoršíchpredpisov.
Reklamovaťposkytnutúslužbu,t.j.predstavenie,naktorébolmailTicketzakúpený,jemožnézapodmienok stanovených reklamačným poriadkom Prevádzkovateľa, ktorý sa nachádza nainternetovejstránke www.ticketware.sk av priestoroch prevádzky.
V.Osobné údaje a ich ochrana
5.1 Prevádzkovateľzabezpečujeochranuosobnýchúdajovkupujúcehovsúladesozákonomč.18/2018Z.z.oochraneosobnýchúdajovaozmeneadoplneníniektorýchzákonov.
5.2 InformácieospracúvaníosobnýchúdajovsúuvedenénawebovejstránkePrevádzkovateľavsekciiOchrana osobnýchúdajov. Zákazník beriena vedomie, žeje povinný
Prevádzkovateľovi poskytnúť osobné údaje v správnej a pravdivej forme a je tiež povinnýinformovať Prevádzkovateľa o každej zmene svojich osobných údajov. Zákazník potvrdzuje, žeosobné údaje, ktoré poskytol, sú správne. Zákazník pri odoslaní objednávky potvrdí, že v súlade sozákonommuboloposkytnutépoučenietýkajúcesaochranyosobnýchúdajov,atoaktivovaním
príslušnejfunkcienawebovejstránkePrevádzkovateľa.
- VI. Alternatívne riešenie sporov
6.1 PokiaľZákazníkniejespokojnýsospôsobom,ktorýmPrevádzkovateľvybaviljehoreklamáciualebosa domnieva,že Prevádzkovateľporušil jehopráva, mámožnosť obrátiťsa na
Prevádzkovateľa so žiadosťou o nápravu (prostredníctvom emailu na podpora@ticketware.sk). Ak Prevádzkovateľna žiadosť o nápravu odpovie zamietavo, alebo na ňu neodpovie do 30 dní odo dňa jej odoslania,Zákazníkmáprávopodaťnávrhnazačatiealternatívnehoriešeniasvojhosporupodľaustanovenia
§11anasl.zákonač.391/2015Z.z.oalternatívnomriešeníspotrebiteľskýchsporovaozmeneadoplneníniektorýchzákonovvzneníneskoršíchpredpisov.Príslušnýmsubjektomnaalternatívne
riešenie spotrebiteľských sporov s Prevádzkovateľom je Orgán dohľadu - Slovenská obchodnáinšpekcia, so sídlom: Prievozská 32, 827 99 Bratislava, IČO: 17 331 927, ktorú je možné zauvedenýmúčelomkontaktovaťnaadreseSlovenskáobchodnáinšpekcia,Ústrednýinšpektorát,
Odbormedzinárodnýchvzťahovaalternatívnehoriešeniasporov,Prievozská32,82799Bratislava27, internetová adresa:www.soi.sk, alebo iná príslušná oprávnená právnická osoba zapísaná vzoznamesubjektovalternatívneho riešeniasporovvedenom Ministerstvomhospodárstva
Slovenskejrepubliky(zoznamjedostupnýnastránkewww.economy.gov.sk).
6.2 Zákazník má právo voľby, na ktorý z uvedených subjektov alternatívneho riešeniaspotrebiteľskýchsporovsaobráti.Zákazníkmôženapodanienávrhunaalternatívneriešeniesvojho sporu využiť platformu pre riešenie sporov on-line, ktorá je dostupná na webovejstránke ec.europa.eu/consumers/odr/.
VII.Záverečné ustanovenia
7.1 TietoObchodnépodmienkyplatiapreZákazníkavrozsahuazneníuvedenomnainternetovýchstránkachPrevádzkovateľavdeňzakúpeniaelektronickej vstupenkymailTicketZákazníkom.
7.2AktivovanímpríslušnejfunkciepredzakúpenímmailTicketkupujúci potvrdí,žesastýmito
Obchodnými podmienkami oboznámil, v plnom rozsahu porozumel ich obsahu, súhlasí s nimi a jenimiviazaný.PrevádzkovateľsivyhradzujeprávovzákonnomrozsahumeniťtietoObchodné
podmienkypre nákup mailTicket cezinternet, prípadne ich časť.
7.3 AkékoľvekzmenytýchtoObchodnýchpodmienoknadobúdajúúčinnosťdňomuvedenýmvaktualizovanomznení.
7.4 Na vzťahy výslovne neupravené týmito všeobecnými obchodnými podmienkami sa aplikujúpríslušnéustanoveniaObčianskehozákonníka,Obchodnéhozákonníka,zákonač.22/2004Z.z.o
elektronickomobchodeazákonač.102/2014Z.z.oochranespotrebiteľapripredajitovarualeboposkytovaníslužieb nazáklade zmluvyuzavretej na diaľkualebo zmluvyuzavretej mimo
prevádzkových priestorov predávajúceho a o zmene a doplneníniektorýchzákonov
VYHLÁSENIE POSKYTOVATEĽA PLATOBNEJ SLUŽBY Prevádzkovateľ rezervačného a nákupného systému je spoločnosť Ticketware SE, so sídlom Hlavná 23, 917 01 Trnava, IČO: 48298034, e-mailový kontakt podpora@cinemaware.eu, prehlasuje, že platobné služby pre platobné metódy, konkrétne platby pomocou platobných kariet a platby pomocou online bankového prevodu zaisťuje spoločnosť GoPay s.r.o. (ďalej len “GoPay”), sídlo Planá 67, 370 01 České Budějovice, Česká Republika, IČ: 26046768. Obchodníkom/príjemcom platieb pre GoPay je spoločnosť NewVision Money s.r.o., so sídlom Lidická 700/19, Veveří, 602 00 Brno, IČO: 08693242, Česká republika, e-mail: podpora@cinemaware.eu, tel.: +421 948 842538, ktorá zabezpečuje príjem, vyúčtovanie a zasielanie platieb. Spoločnosť Ticketware SE rieši reklamácie platiteľov kartou v zastúpení za svojich klientov (3.strana).
GoPay poskytuje platobné služby z obchodného aj technického hľadiska a realizuje platobné transakcie na svoj účet a svoje obchodné meno. Prípadné reklamácie a otázky o platobných transakciách môže Platiteľ smerovať priamo na GoPay prostredníctvom telefonickej linky +420 840 818 918 (po-pia 08 - 17h) alebo pomocou e-mailovej podpory na adrese gopay@gopay.cz, či písomne na adresu sídla.
Po potvrdení objednávky má Platiteľ možnosť využiť službu bankového prevodu, ktorá ho presmeruje na internetové bankovníctvo jeho banky. Platiteľ prostredníctvom internet bankingu odošle Platbu. Predávajúci expeduje vstupenky ihneď po prijatí potvrdenia o úhrade od GoPay.
Citlivé vstupné údaje, ktoré zadáva Platiteľ do systému internetového bankovníctva sú chránené platobnými bránami bánk a nedostávajú sa do prostredia tretích strán. Spracovatelia platieb vidia iba informácie o transakcií, ktoré im banka s odoslanou transakciou oznámi.
Kliknutím na tlačidlo: “Pokračovať” potvrdzuje Platiteľ súhlas so Všeobecnými obchodnými podmienkami prevádzky. Pokračovaním v platbe dáva taktiež prevádzkovateľovi systému súhlas so spracovaním zadaných kontaktných údajov, a to až do doby písomného vyjadrenia nesúhlasu s týmto spracovaním. Kontaktné údaje, ktoré Platiteľ uvedie pri objednaní, slúžia výhradne pre potreby prevádzkovateľa systému a nebudú poskytnuté iným subjektom s výnimkou spracovávateľov platieb a prevádzky, v ktorej si platiteľ kupuje vybranú službu alebo produkt..
Používateľ nesmie využívať Rezervačný a nákupný systém spôsobom, ktorý by mohol znížiť jeho hodnotu a/alebo poškodiť, upraviť, znemožniť, preťažiť alebo zhoršiť funkciu časti a/alebo celku Rezervačného a nákupného systému, či infraštruktúry Poskytovateľa zahŕňajúcej akékoľvek pasívne a/alebo aktívne prvky infraštruktúry a/alebo sieťové zariadenia, či servery. Používatel nesmie zneužívať, blokovať, modifikovať alebo inak meniť akúkoľvek časť Rezervačného a nákupného systému, alebo sa len pokúsiť narušiť stabilitu, chod alebo dáta Rezervačného a nákupného systému. Prevádzkovateľ nenesie zodpovednosť za prípadné neoprávnené zásahy tretích osôb, v dôsledku čoho tieto osoby neoprávnene získajú prístup k osobným údajom používateľa a/alebo k jeho používateľskému účtu a/alebo k príslušnej databáze poskytovateľa tieto údaje použijú, využijú, zneužijú alebo sprístupnia tieto údaje tretím osobám. Akékoľvek vyššie uvedené činnosti môžu byť trestné.
Skontrolujte si prosím zadanú e-mailovú adresu. Na zadaný e-mail môžu byť zaslané objednané a uhradené vstupenky alebo e-mailová správa potrebná k vyzdvihnutiu vstupeniek v pokladni prevádzky. Na nesprávne zadaný e-mail nie je možné uplatňovať si reklamáciu.